PROČ DIGITOO
Jsme tady vždy pro vás – ukážeme vám jak začít s Digitoo a zodpovíme všechny dotazy
Screenshot 2022-07-29 at 17.19.47 (2).png

Víme, že zavádění změn ve firmách není vždy jednoduché, a proto vám rádi pomůžeme od prvního nastavení až po konzultace ohledně nových funkcí, které vám v nástroji chybí. V týmu máme zkušené kolegy ze zákaznické podpory, díky kterým bude nastavování a používání nástroje hračka. Přesvědčte se, že na cestě za digitalizací účetnictví nemusíte být sami. 

První kroky a implementace Digitoo s naší pomocí

Na začátku, když se zákazník teprve rozhoduje o využití Digitoo, mu předvedeme celý nástroj, aby si ho uměl co nejlépe představit v praxi. Poté přichází samotné napojení na účetní systém a práce v nástroji. I když jsme prostředí a procesy v Digitoo vytvářeli tak, aby byly intuitivní a uživatelsky příjemné, tak vám rádi se vším pomůžeme. Ať už jde o napojení, při kterém naše zákaznická podpora úzce spolupracuje s našimi vývojáři a během chvilky tak vyřeší i technické věci, nebo tipy, jak využít Digitoo co nejefektivněji.  

Možnost individuálního zaškolení pro vás i vaše kolegy

Využívání Digitoo je intuitivní, pokud byste však chtěli vše názorně ukázat a představit i tipy, jak nástroj co nejefektivněji používat, můžeme pro vaši firmu uspořádat individuální zaškolení. To probíhá online a je jen na vás, koho z vašich kolegů na něj pozvete. Může se vám hodit také ve chvíli, kdy do firmy nastoupí někdo nový a nemáte prostor ho osobně zaučovat. Rádi s ním všem projdeme, vysvětlíme a zodpovíme případné dotazy.

Nástroj vyvíjíme sami, a vše tak vyřešíte přímo s námi

Při řešení dotazů nemusíte čekat na vyjádření třetích stran, které celý proces zbytečně prodlužuje. Digitoo jsme vyvíjeli sami, a tak vám se vším ihned pomůžeme a vyřešíme napřímo. Digitoo funguje samostatně bez dalších poskytovatelů. Nemusíte se tak bát, že si vás budeme přehazovat jako horký brambor a odkazovat na jiné poskytovatele. Vše řešíte pouze s naším týmem zákaznické péče.

Pravidelně zákazníky informujeme o nových funkcích a vychytávkách

Pořízením nástroje naše péče o klienty rozhodně nekončí. Náš tým zákaznické péče se aktivně zajímá o spokojenost klientů a informuje je o všech novinkách, aby je mohli naplno využít. Pravidelně se tak dozvíte o nových funkcích, které se v Digitoo implementovaly i s tipy, jak je efektivně využít. 

Kontaktujte nás nejen online

Potřebujete se na něco zeptat nebo vyřešit? Pro ty z vás, kteří upřednostňují online komunikaci, máme k dispozici live chat, formulář na webu a samozřejmě i e-mail [email protected], na který se nám můžete kdykoli ozvat. Pokud patříte mezi ty, kteří raději řeší věci telefonicky, můžete nás kontaktovat na čísle +420 739 481 426.

Nové funkce přidáváme na míru potřebám klientů

Zpětná vazba od klientů, kteří používají Digitoo, je pro nás alfou a omegou. Sami na vývoji nástroje neustále pracujeme a známe firemní i účetní zákulisí, ale každá firma má jiné požadavky. Proto si vždy ceníme doporučení, co dalšího by se dalo v nástroji zlepšit z vaší perspektivy. Díky zpětným vazbám a následnému vymýšlení nových funkcionalit máme jistotu, že opravdu děláme vše pro náš cíl – ušetřený čas účetních i manažerů ve firmách.

Chcete také využít výhody digitalizace a zároveň se díky zpětným vazbám podílet na zlepšování nástroje? Přidejte se k našim spokojeným zákazníkům a vyzkoušejte Digitoo buď sami, nebo se obraťte na náš tým, který vám ukáže celý proces a se vším vám pomůže.